tick tock, tick tock

sömnen lyser med sin frånvaro. hade en så konstig krypande känsla i kroppen ikväll, beskrev den för kristine som fysisk ångest utan det psykiska, som att jag var jättenervös och med hjärtklappning. satt uppe och ritade bra länge. somnade någon gång efter 01. vaknade straxt efter 02 och trodde att klockan var mycket mer. kunde inte somna om. låg och försökte tills klockan slog 03, då gav jag upp. nu arkiverar jag gamla blogginlägg och filosoferar.
 
funderar över morgondagen och resten av helgen. har teckning mellan 9-12 imorgon, och så jobb mellan 16-19. kristine och ylva kommer och möter upp mig på jobbet och så ska vi på teater klockan 19.30. träning måste alltså petas in mellan skola och jobb om det ska hinnas med imorgon, och det borde jag se till, för på lördag jobbar jag till 16 och sen var planen att jag och emilia skulle till tågstationen och snacka med sj angående tågluffen. har fått till fyra träningspass hittills. spinning på måndag, pt på tisdag, catslide+body balance på onsdag och zumba, movement prep och zumba masterclass idag. jag måste ha åtminstone fem dagar träning den här veckan. hade planerat sex men vet inte om det kommer funka. småpanik. gillar inte att ändra sånt jag redan har bestämt men vet att det kanske är bra övning. känna på kampen. märker att jag ligger på gränsen för vad huvudet pallar med, blir lite knäpp. förra veckan tränade jag sex dagar med möjlighet till en sjunde, valde att skippa det (vet hur viktigt det är med restitution, bla, bla, bla) och satt som på nålar hela söndagen. jag vill kunna ha vilodagar med gott samvete. jag vill inte göra träningen till något jag måste. jag vill fortsätta ha kul och ha lust.
 
hur som. har droppat in lite beställningar också dom senaste dagarna, sjukt roligt. dels från någon bekant till hon jag gjorde sista jobbet till, men mamma och bella och min kusin har också verkat intresserade. rrroligt. patrik skickade ett mail med uppgifter som jag ska göra tills jag kommer hem, typ tänka igenom målgrupp, fokusering och logotyp. undrar när jag ska hinna med det. står inte på förrän det är slutet av mars och jag ska hem.
 
mja, ska jag kanske ge kudden en chans till? tror det. att prova har ju aldrig skadat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback