vive la suède!

häääämmaaaa. efter en härlig corebar-timme igår morse, städning av rum och packning av väska tog jag min härligt sprängfyllda energibomb till kropp och satte mig på tåget till stockholm. fick läst en hel del, kikade lite på gossip girl och försökte undvika karlen mittemot mig som satt och blåstirrade på mig hela resan. sex timmar. utmattande. när jag sen skulle från stockholm till uppsala råkade jag hoppa på fel tåg, hjärtat hoppade nästan ur kroppen, men det löste sig eftersom detta luleå-tåg visst stannade i uppsala ändå. haha. så kan det gå! kom hem till slut, till mammas kramar och ett glas vin och babbel tills jag nästan somnade i fåtöljen.
 
idag har jag startat dagen med bovetegröten (hurra, känns tryggt att äta samma frulle som hemma!) och nu sticker jag, mamsen och syrran på spa! härligt, härligt, härligt! blir borta till måndag förmiddag, resterande måndag ska spenderas hos frissan och sen middag med bästa vänner. tisdag är ännu relativt oplanerad förutom kvällen som spenderas hos syrran med pyssel och vin. på onsdag drar jag och ellinor till estocolmo, jag ska kolla eko-butiker och köpa flumkläder och så ska vi träffa anna. torsdag förmiddag är kristins och på kvällen ska vi äta påskmiddag med la familia. och så sticker jag igen på fredag morgon. hjälp. den här veckan gick visst fortare än jag hade tänkt. och som alltid, tji fick "jag ska bara ta det lugnt, inte boka upp mig, bara göra det som faller mig in". busy woman, fullt ös hela tiden. men. det är ju å andra sidan sån jag är!
 
fick sovsällskap av en renlig katt. mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback