å, det ligger i luften!

alltså, det här är ju lite spännande. här sitter jag, 10 000-tals meter upp i luften och skriver! dagens teknik, va. vid gaten träffade jag emma också, vi trodde att vi skulle åka olika flyg, men tydligen inte! bra att få sällis under tråkig väntan och långa flygtåg.

welllll. har väl egentligen ingenting vettigt att skriva. det blev utgång i söndags och jag fick hänga med min kristin och anton och krama bella och linda en snabbis. var fint! och jag, agnes och emma som hade skojat om att vi inte kunde vara ifrån varandra och tänk vad knäppt om vi skulle fira juldagen ihop - agnes kom och hängde på oss redan på förfesten och så gick vi till hijazz och mötte upp emma. haha, mina söta tjejor!

kanske ska bjuda på en bild på mig själv i stundens hetta?! vet att ni längtar. nu fick jag lock för öronen så ska tryckutjämna lite. hehehe. ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback