en dag..!

efter en kopp te med ingefära och citron sitter jag här tunna kläder och svettas förhoppningsvis ut allt vad som är igen av förkylning och hes röst. imorgon är det dagen vi alla väntat på SÅ HIMLA LÄNGE. syrran gifter sig. syrran och patrik gifter sig, jag ska sjunga på vigseln och min röst vill inte samarbeta. har dock hoppet på helspänn och tänker att allt går bara man har tron på't.

saker som hänt annars? nothing much. skolan rullar på, det är spännande och givande och intressant men än så länge har jag inte lyckats klura ut om det bara är en flummig konstskola eller om jag är på väg framåt, mot målet, dit jag vill och ska. fortsätter klura. men fett är det i alla fall!

oops. time to go. har lyckats förstöra datorn, så uppdaterar från telefonen. hurra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback