hej uppsala!

ligger hemma i min säng i mitt gamla flickrum. här har jag inte bott på fem och ett halvt år. inatt är antagligen näst sista natten jag sover här innan jul. det luktar konstigt och hemma, ovant och så tryggt. allt ser liksom ut som vanligt. väggen är fortfarande målad som jag skapade den då, 2004 eller vad det var. det hänger studentbilder och stora collage på väggarna, samma noter står framme på pianot som sist och möblerna står orörda. allt är mitt och samtidigt känner jag mig som en gäst. knäppt, va?

två bästa vänner kom och hämtade mig vid flyget, en överraskning och jag blev alldeles varm och glad och imorgon ska min syster gifta sig (!!!) och båda bästisarna ska servera under hela dagen. åh. det blir en stor dag. undrar hur syrran ska kunna somna ikväll. till och med jag är ju nervös!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Somna gick bra. Sova gick sämre. Vaken redan 5.30 bådar inte gott för kvällen

2012-09-01 @ 05:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback