ljuvliga dag!

klockan är straxt över två och jag har redan hunnit med att:
.. träna. stötte på pt-anniken som var där och tränade, perfekt, så kunde vi köra kombo på chinsen. det tar sig, sa pyromanen, nu klarar jag åtminstone en själv!
.. gå på första föreläsningen på studieforberedende. superintressant. föreläsaren är en pärla.
.. vrida av nyckeln i vajerlåset till cykeln samt köpa ett nytt.
.. hitta en halsduk likt den fantastiska jag hade i fjor som jag glömde på gymmet. hurra!
.. lägga sista touchen på en viss bröllopspresent. undra till vem..? FEM DAGAR KVAR!
.. käka lunch, dricka kaffe, betala skolavgift och hänga.
 
jag älskar såna här dagar! när man är sjukt effektiv och har alla göromål avklarade inom en vettig tid, och hela eftermiddagen och kvällen ligger i dina händer. nu kan jag göra vad jag vill. ska spendera resten av denna måndag på att se lite serier, rita med mina FABOLOUS promarkers, fortsätta försöka få tag på en mamma som inte svarar i telefon och klockan sex ska jag möta upp några i klassen vid fästningen för grillning, öl och kos i höstsolen. mysigt!
 
  
smygtitt på vad jag ägnade gårdagen åt. gotta love promarkers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback