mitt i flyttkaoset

herregud, så här ser ut. kartong på kartong på kartong, resväskor och påsar och tvättställ och sängben. imorgon klockan nio kommer flyttgubbarna, är SÅ VÄRT pengarna vi betalar för att få allt buret ner fyra våningar, kört till nya lägenheten och inburet där. klockan elva ska jag vara på rockefeller för skolstart (!!! har nästan glömt det bland allt rot) och när jag slutar för dagen ska jag åka till ett nytt hem. tjoho!
 
om ett par timmar kommer ett gäng som ska se på mitt rum, jag planerar att vara härifrån då och låta nya tjejen sköta saken. tar en tur till nya lägisen och spanar på siris prestationer vad gäller bad och kök, lämnar lite frysvaror och sådär. ska kanske ha bakisdag med emilia senare, we'll see about that, annars blir jag väl liggande här. på två madrasser rakt på golvet. inte mer än så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback