skolstart!

guess what? jag har börjat skolan! efter fem år på fri fot har jag nu (äntligen) pallrat mig tillbaka till skolbänken. det verkar fantastiskt. tufft, kämpigt och med orden "vi kommer att ställa höga krav på er" ringandes i öronen, men otroligt motiverande. idag var det information gemensamt och information med klassen plus tvåorna, vi ställde iordning bord i den helt vitmålade ateljéen och fick välja oss varsin arbetsplats. jag har ett eget bord med stor väggplats att hänga upp mina grejer och inspiration på. ååå.
 
imorgon ska vi ha workshop hela dagen, vet att vi ska fota, min kamera knasar och jag håller alla tummar och tår för att den samarbetar imorgon. måste snacka med fotoläraren om det. efter vi har slutat ska vi till frognerparken och grilla och lära känna varandra. blir fett. alla verkar verkligen asgulliga.
 
OCH! så har ju jag och siri flyttat! lasset gick imorse och efter hundra år av uppackning och sortering har jag äntligen fått någon slags ordning. ska visa bilder senare, nu måste jag verkligen sova. borde springa imorgon eftersom jag inte hinner gymma på kvällen men byter vilodag och tar den imorgon istället. tänker zumba, catslide och gym på onsdag, förhoppningsvis pt (efter nästan en månads uppehåll, ojsan!) på torsdag eller fredag och löpning den andra dagen, och med gym på lördag landar jag ändå på fem dagar. lagom är bäst. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback