hej!



nej, jag är inte obehagligt svettig och slut. här sitter jag med ansiktsmask som gör att det känns som om jag har botox insprutat i ansiktets alla små muskler! stel och glansig. är inne i ett superbra och effektivt träningsmode. i måndags var det kondition och styrka som gällde, igår corebar high intensity training och idag en halvtimmes stretchpass följt av en timmes zumba. imorgon kör jag cykling och en timmes pt-träning, sen får jag lite helg och fylla på fredag och lite grand prix och kos på lördag för att vara fit for fight och avsluta veckan med corebar igen på söndag! ah, livet! att två personer på två dagar sagt att det syns att jag gått ner i vikt samt blivit tightare gör ju inte saken värre. jag är peppad på livet, på sommaren och (framför allt) på att bli vältränad och snygg! det var längesen allt kändes såhär lätt.

ylva har redan bänkat sig i min soffa, så nu ska jag joina henne med en pomelo och en flaska vatten. hepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej liten lopp,det är bra att du känner att träningen är bra för dig,tror också att du tycker det är roligt.Du vilar väl och bara är ibland också hoppas jag,jag menar mellan jobb och träning och festande..Puss vår skatt!

2012-01-26 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback