självhjälp

för ett par veckor sen fick jag i uppgift av min pt att hjälpa min självkänsla lite på vägen genom att sätta upp post it:s runt om i mitt rum, små lappar med positiva och stärkande ord som jag såg varje dag och som bara genom att hänga där, enligt henne, skulle hjälpa mig enormt. det tog en vecka bara att komma på vad jag skulle skriva, men till slut fick jag upp tre stycken. en på spegeln och en på utsidan och insidan av garderoben.



än så länge är jag rätt osäker och fram tills nu har jag bara fnissat åt dom. fram tills igår, då någonting hände. jag kom hem från träningen, hade duschat och skulle hämta ett par rena trosor. drog ut lådan och hittade en papperslapp. vafan, tänkte jag, har jag slängt skräp här? läste lite närmre, och.. en självhjälpslapp! kollade runt lite i rummet, hittade fler och fler, i garderoben, på fotot av mormor och morfar, på dörren, spegeln, golvet och på synthen. å, tänk vad fint, när man har fina kompisar som gör allt för att hjälpa en att må bra! ett gott skratt fick jag mig i alla fall, och vad nöjd pt:n kommer bli ikväll när jag kan berätta om mina framsteg, haha!




Kommentarer
Postat av: k

heheheheeeeee :D

2012-05-22 @ 11:32:52
URL: http://kickilina.blogg.se/
Postat av: mamman

Liten Isabell,du är verkligen flink!Och har så fina vänner,njut och ta tll dig!Du gör mig så glad,det är alltid så spännande och ofta kuligt att läsa dina inlägg! Love you!

2012-05-22 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback