workout

ah. slut som artist. svettiga kläder som fryser till is här där jag sitter och väntar på trikken hem. trött huvud. tunga ben. mage som skriker efter mat, näring, men kluckar mätt och belåtet av en och en halv liter(!!!) vatten. hela kroppen härligt sliten efter alla bulgariska utfall, hipthrusts, knäböj, chins, bar rollouts, militärpressar, roddar, armhävningar, tåhäv, pikes och renegade rows. tog mig en liten tabatacykling som final, landade på en och en halv timme och 810 kcal. genomsnittspuls på 79% och max på 89%. får jag vara nöjd med.

nu ska jag hem och duscha, äta sallad till middag (färdig i kylskåpet, SÅ SKÖNT!) och sen krypa ner i sängen med lite oc innan jag knoppar tidigt. är planen, i alla fall. imorgon ska jag vara på skolan klockan nio för framkallning av film (spännande!), sen har vi kulturhistoria till fyra och så jobb till sju direkt på det. ska inom gymmet för lite kondis innan jag eventuellt, beroende på formen, tar mig hem till kristine för lite häng. ska vakta katter i helgen igen också, och fröken i fråga bor ju nära djuren så i så fall slaggar jag nog på rodeløkka. time will tell!

vel, vel. nästan hemma och personen bredvid mig gluttar. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback