en låååååång fredag

här, kära vänner, ska ni få se vad jag har pysslat med idag! från tidig otta (hm, ja, tio-tiden då) till denna stund. och än är den inte färdig! suck. men bra blir det, det är åtminstone ett som är säkert. det här med flätning är min nya favvogrej, om man bortser från träsmak i baken och en värkande rygg.

jag hade även planerat in corebar hit klockan tio och en runda cirkel mot eftermiddagen men insåg att jag inte skulle hinna. jag lär mig prioritera, och deadline är om en dryg vecka, såatte.. jag tänker mig en springtur längs akerselva efter jobbet imorgon om vädret tillåter. annars corebar på söndag. bakis-corebar. hm.

nu kastar jag in handduken och går och lägger mig. imorgon ska jag jobba och seeen kommer min bästa ylva hem! förhoppningsvis ska vi ut. tjoho! puss och kram och godnatt!

nu är ni allt bra nyfikna, va? he he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback