verksta'n

i år bestämde jag mig för att stanna hemma över påsk, hemma som i oslo. jag har en hel hög med saker jag måste få gjort, dessutom tog jag på mig att jobba med bra betalt på lördag. har skrivit en lååång lista på saker jag ska göra dom här dagarna med små rutor att bocka av när jag har klarat av någonting. som en liten sporre, för att bocka av rutor är kul! nu har jag bara tre punkter kvar idag, varav en jag ska fixa alldeles strax. det är den stora fördelen med att vara här i påsk, så många roliga pass man hinner gå på! nu blir'e body shape!

igår köpte jag promarkers till mig själv i påskpresent. korgen vikte jag som ett prov på någonting annat!


ett fat av docklera som ska bli ett smyckesfat på fot, samt en ful liten gubbe i brist på annat.. haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

åh jag vill också åka till typ panduro och köpa massa skoj saker så man kan pyysssslaaa :D helst hade jag pysslat med dig, åh så mysigt det hade varit!

2012-04-06 @ 07:18:53
URL: http://roethlisberger.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback