una mariposa, tal vez

buenas noches, godingar! trött och ganska äcklig tjej med smutsigt hår här, hehe. sov asdåligt inatt = snoozade länge = hann inte duscha imorse. ursäkter finns det gott om.

både igår och idag har varit såna dagar där man inte riktigt vet var man har sig själv. jag har varit fumlig, slängt skor omkring mig och tappat kartonger i marken, sprungit in i väggar och hyllor och känt mig som en förpubertal ynglig. humöret har svängt som jag vet inte vad. jag känner mig stressad över den här jävla kursen jag fått för mig att läsa som inte alls visade sig vara vad jag trodde, som jag gillar men ändå inte riktigt orkar ta mig för. ansökningar hit och dit. framtiden och ångesten den prackar på mig bara jag andas ordet. dessutom fick jag för mig att rensa min ena tragus igår och hittade en infekterad plupp bakom örat. (när jag var en sådär tre bast fick jag en gång en fästing och sa "det är synd om mig som har en plupp bakom örat". stämmer rätt bra nu med.) blödde och hade sig gjorde den också. kollade upp det idag och har köpt någon slags bra salva, här ska det botas..!

igår var det skönt att gå direkt från jobb till pt-time, få lite pepp och boost från anniken och få ut lite agressioner genom fysiskt arbete. känna mig stark och duktig. var till exempel uppe på 16 på tabata-sprinten! och det var inte ens sådär dödligt jobbigt som förra veckans 15.5 var! om tre veckor är vi relativt färdiga med ren fettförbränning, då ska vi börja deffa. ser fram emot'reee!

men idag, efter många timmar i valet och kvalet och nio timmar på jobbet, bestämde jag mig för att skippa gymmet och istället åka hem och jobba med arbetsprover (hur lockande det än var med lite kravlöst svettande istället för ren prestation). först gick det skitdåligt. sen dödade jag en darling och började på ny kula. gick lite bättre. tror det kan bli något schysst av det här!

nu ska jag sova för att förhoppningsvis pallra mig upp imorgon bitti och köra ett cirkelpass innan jobb. vore skönt att ha det avklarat och slippa stressa med det innan zumban på kvällen. måste ha det avklarat, för på torsdag morgon tar jag tåget hem till uppis för en weekend med la familia i romme! sov gott, raringar, i'll do my best!

en typ fjäril som ett typ lampsmycke. inte helt färdig, men jag gillaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback