saker som blir till av knappt någonting

jag tycker om att göra upp listor i huvudet på långvariga saker jag ska göra klart. som att se slut på hela nya säsongen av skilda världar. som att läsa alla olästa böcker i bokhyllan. ELLER (min favorit) som att sticka upp mina restgarner. och innan jag gjort detta får jag inte börja se någon ny serie/införskaffa andra böcker/köpa nytt garn. rätt bra deal. speciellt med garnet. av små medel blir det rätt små saker, och ibland rätt roliga och konstiga..

en liten tröja av gammalt bomullsgarn jag fick från folkisen 2008.


och en knäpp haklapp av samma garn.. haha.


haaaaahaha! min favorit! en kofta av roligt tio kronors-garn från tiger.
skulle bli till en treåring men slutade som magtröja åt en ylva..!


ett par aslånga tofflor av diverse eskimo-garn.
blev bättre efter tovning, dock, och hamnade till slut på min pappas fötter.


och slutligen (och den här blev ju faktiskt rätt fin),
en sjal till min chefs dotter av mjukt garn jag hittade hemma på vinden i söta vårfärger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback