home made

lugn helg. i fredags.. minns jag inte vad jag gjorde. antagligen satt jag hemma utan att göra någonting. igår jobbade jag till sex, pratade med mamma och pappa i telefon en timme och sen kom emilia och hängde på kvällen. idag har jag tränat, fått hängsällskap av emilia, blivit klippt och färgad (blondfärgad då), sett på när emilia klippt patrik och fredrik, kollat film och ritat. väldigt slappt. välbehövligt och rätt skönt, även om det spritter lite i mina rastlösa spiror. imorgon får jag hembesök av min studieförberedande-grupp, vi (jag) ska dricka kaffe och jobba med examen. sen ska jag hänga på gymmet en eller ett par timmar innan det blir 20-årsfirande för hanna på skolan på kvällen! ser fram emooot!
 
nu blir det sängen. borde redan sovit sen ett par timmar vid det här laget, men saker blir inte alltid som man tänkt sig. bjuckar på lite nattligt nöje för er: summan av kvällens kreativitet. godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback