random talk

min favoritstund på hela dagen är kvällen. (konstig mening, men ni fattar.) då, när man klarat av många långa timmar och man får pusta ut en liten stund. när krav och press och stress liksom blir lite dimmiga och det känns helt okej att tänka att "det där tar jag tag i imorgon".

at the moment ligger jag utslagen i soffan. nacken böjd i en konstig vinkel på grund av alltför många mjuuuka soffkuddar, nerbäddad under en filt. ganska förnöjd med tillvaron. spenderade morgon och förmiddag åt konsthistoria och lite ritande innan några stilla timmar på jobbet och sist en och en halv timmes härligt svettande på gymmet. älskar när jag orkar träna på kvällarna. det är inte en käft där efter klockan sju. eller okej, några käftar var det, men inte fler än tio. härligt. rumpa och rygg var det som fick slita mest idag. det kunde dom gott ha. och så fick jag öva lite på löpbandet också, för hör och häpna, men jag har ÄNTLIGEN fått tillåtelse av pt-anniken att lära mig framfotslöpning! vi började med en liten kvart i tisdags och dagen efter kunde jag inte förstå varför jag hade så ont i ljumskarna.. key word: rotation. idag har det mest varit anklar och vader som knorrat lite, men tio minuters practising ikväll gjorde bara gott. kul är det. lite svårt, men kul.

nu ser jag mest fram emot en härlig helg med kära vänner, sen önskar jag att nästa vecka flyger. planerar in en massa träning och plugg så ska vi nog se att fredagen kommer fort nog. för då, peeps, då sätter jag mig på tåget och rullar mot uppis igen. och det ska bli jävligt fint.

 


Kommentarer
Postat av: mamman

Vajert!!Nästa vecka ska gå fort!Nästa fredag är du hos mamman,yiipiiii!!

2013-03-15 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback