tisdag 12 mars

tisdagmorgon och gott om tid. har duschat och tvättat håret och sminkat mig och smörjt bort ormskinnet på benen, ätit frukost och packat träningsbag och matlådor och mellanmål och fotat av allt jag ska äta idag. förra veckan fick jag en uppgift av min pt: att ta bild av alla måltider för att hon ska kunna hjälpa mig till ett korrekt intag av energi i förhållande till träning. ska erkännas att jag har jävligt dålig koll på var jag ligger. har ingen aning om hur stor eller liten en normal portion anses vara. därför är jag lite nervös för kvällens pt-timme, det känns som att det är en dom som ska fastslås och jag har ingen aning om var på kurvan jag kommer hamna. under, över eller mitt på. det visar sig ikväll.
 
nu har jag precis sett ett avsnitt gossip girl (bästa sättet att starta morgonen på, att ha tid till det!) och ska ta bussen ner till skolan. klockan tio är det show and tell och efter det, vid lunch någon gång, ska jag möta upp robert för kaffe på litteraturhuset och fix med färger och etiketter. sen blir det jobb i några timmar innan jag avslutar på gymmet, som sagt. det kommer bli en lång dag, men en förhoppningsvis rolig, bra och fin sådan.
 
peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback