så jävla slapp

idag lyckades jag sova över klockan med fyra timmar. skulle gått upp klockan sju. vaknade elva och hade då missat både morgonmötet på skolan och uppstarten av vj-kursen, som jag i och för sig fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta. håller på i tre veckor och jag missar hela sluttampen i och med att den då hålls på kvällstid och jag jobbar. kanske tar kursen i 3D-modell istället. vi får se, ska bestämma mig till onsdag i alla fall.

well, istället har jag redigerat och mailat iväg bilderna från shooten av johannes band i studio, mailat iväg ett förslag till en beställning, filat på mappen och virkat klart torgvantarna som emilia ska få.

nu ska jag snart röra mig mot gymmet för en spinningtimme och ikväll ska jag baka bröd. måste komma ihåg att ringa økohjertet-robert också, han hade hört av sig igår och jag såg det inte förrän alldeles för sent. nåja, så länge jag kommer ihåg det nu så.

trikken går om tjugo minuter. vad jag gör medan jag väntar? det här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback