den här går ut till våra saknade vänner

alltså. någon kan ju undra vad jag gör uppe i ottan. någon kan ju undra vad jag gör uppe i ottan EN SÖNDAG då jag dessutom (eller, as always) är ledig och har festivalat i tre dagar. jag har inte ens dygnat utan faktiskt sovit hela två timmar. he he he.. jag vill dö.

lista på saker man får stå ut med efter bra dagar like these:
1. muntorrhet. förjävligt.
2. törst!
3. illamående, efter att p.g.a. punkt numero dos hällt i sig två liter vatten sådär på rak arm.
4. spasmer. jag sitter i skrivande stund och skakar och rycker som ett litet löv. tjo!
5. sömnbrist. kan inte skylla på någon annan än jag-et och mig-et.

ja, och för dig, någon, kan jag ju berätta att jag åker hem till oslo idag. bokade första tåget hem och nu är det bara 40 minuter kvar så sitter jag på det till stockholm åtminstone. åh. om jag inte har avlidit innan denna dag är slut är det ett under. allt jag kan (och VILL) tänka är sova. sova. sova.

här hade jag tänkt lägga in en fet bild på kristin, jossan och mig från i fredags, men eftersom den här datorn och internet hatar mig går inte det. your loss! måste sluta skriva innan jag kan addera skrivkramp på min lista. ehehehehe. okej. serious. hej då.



uppdatering: den feta bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback