sysselsättning

det var ju tusen år sen jag skrev något här, men bättre sent än aldrig.. eller? mitt liv rullar på, folk flyttar hem och härifrån och vår lilla klunga blir mindre och mindre. i fredags firade vi fridas sista kväll i oslo. på torsdag flyttar linda och om två veckor är det moas tur. separationsångesten är.. ja, total!

sommaren har ÄNTLIGEN kommit även till vårt oslo och måste utnyttjas. var ut i fredags, som sagt, även i lördags och trots att jag vaknade klockan två i söndags och inte har varit så sliten på flera år tog jag mig ut på balkongen och sov vidare. två timmar senare hade jag en fantastiskt knallrött ansikte.. fagert! igår följde tora med mig hem till løkka, vi drack öl på min bakgård och senare joinade maria för singstar. mysigt som fan, och ikväll fortsätter temat mysigt i form av öl med johanna och carl johan som är på besök i oslo! jag planerar att ta med dom till ryes (kryssar alla fingrar och tår i hopp om att det inte ska vara proppat.. som det med stor säkerhet är..) och tre öl för 100:-. blir fett.

hittade en lista också, och som den tvångstankade brud jag är är jag ju bara tvungen. håll till godo!

1. värsta känslan?
dåligt samvete, skam, ångest över något man inte kan definiera.

2. bästa känslan?
sån där ren och skär lycka när man bara känner att livet är så jävla värt!

3. din första tanke när du vaknar?
något i stil med, "ööööööhh.. har jag tid att snooza? JA."

4. vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
viva la vida.

5. har du någonsin varit kär?
en gång.

6. vad har du på väggarna i ditt sovrum?
vykort och stora framkallningar av foton.

7. vad har du under sängen?
kartonger, en trasig guitar hero-gitarr, en plastlåda med diverse.

8. tittar på?
web-tv, om jag tittar på något.

9. lyssnar på?
sommarpratarna.

10. vad åt du senast?
tuggummi. igår åt jag knäckebröd med smält ost. hehehe.

11. om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem skulle du välja?
ghandi!!!

12. vad stod det i ditt senaste mottagna sms?
åh, typ "två dagars försening av sms? ;) nu ska jag iväg och köpa båtmotor. spännande!"

13. vad vill du bli när du blir stor?
cool.

14. hur skulle dina vänner beskriva dig?
snäll, omtänksam och ganska rolig med en släng av adhd och aspbergers. typ? he..

15. vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
ska man veta det?

16. vad skulle du vilja vara världsmästare i?
scatting vore fett!

17. vilken kroppsdel klarar du dig utan?
skulle väl vara dubbelhakan då!

18. vilken superkraft vill du ha?
teleportering, helt klart. eller kanske vara asstark. eller supersmart.

19. vad är du beroende av?
kaffe. KAFFEEE.

20. vad skulle du ta med dig till en öde ö?
bikini.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, du skriver så roligt :)

2011-08-02 @ 12:54:27
URL: http://emmylolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback