dag 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22

alltså.. okej, såna här listor är roliga, men jag har tydligen inte minnet/tiden/lusten/orken som krävs. därav detta uppehåll som min kära syster så fint påpekade med ett "vad har hänt med din blogg?!" så, ja. here we go.


dag 16 - en låt som du brukade älska men nu hatar


alltså, hata är väl lite väl starkt, men en period lyssnade jag på den här låten 24/7,
lärde mig den utantill och ned till varje not på piano och sen tog det stopp.
enda positiva med den här låten är väl att jag tänker på crazy carro, mimandes till denna.


dag 17 - en låt som du ofta hör på radio


haha, jag lyssnar aldrig på radio, men enligt digilistan på p3 - den här!


dag 18 - en låt som du önskar du fick höra på radio


detta fantastiska uppsala-band med ingrids bror staffan i spetsen. faaa!
förresten är ju videon bara to die for.


dag 19 - en låt från din favoritplatta


coldplays x&y med alla dom bästa låtarna. smälter lite.


dag 20 - en låt du lyssnar på när du är arg


fantastisk skrikmusik. grym städmusik också, faktiskt.


dag 21 - en låt du lyssnar på när du är lycklig


åh! låten som får mig att fatta att livet är ganska amazing ändå.


dag 22 - en låt du lyssnar på när du är ledsen

 
egentligen hade jag velat ha två låtar här,
denna och
lill-babs tolkning av eldkvarns hålla huvudet högt.



HOPPAS DU ÄR NÖJD NU, SIS, DET HÄR VAR FÖR DIG!

 


Kommentarer
Postat av: Sis

Tack! Mycket bra. Dock kunde jag bara se 2 av låtarna = mindre bra! Puss

2011-12-02 @ 15:18:19
URL: http://evelinastahlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback