FÄRDIG

dag 25 - en låt som får dig att skratta
ellinor, bella och anna - ni vet varför!


dag 26 - en låt du kan spela på instrument
en av två låtar jag sjöng på min kusins bröllop i somras. oh, sweet memories!


dag 27 - en låt du skulle vilja kunna spela på instrument
en av många. sen är ju josé grym och jag vill gärna vara lite grym jag med.. ehehe.


dag 28 - en låt som får dig att känna dig kulturell
ja, haha.. men fantastiska sigur rós.


dag 29 - en låt från din barndom
jag och syrran växte upp med proggföräldrar i ett vänstervridet hem,
med sossarnas demonstrationståg varje första maj
och afzelius, wiehe och nationalteatern ständigt i högtalarna. vilka tider!


dag 30 - din favoritlåt från den här tiden förra året
jag hade just kommit hem från fyra varma månader i sydamerika
och lyssnade bara på julmusik. och såklart, framför allt jöback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback