kan. inte. sova.

efter att ha vridit och vänt mig i över en och en halv timme i ett alldeles för kvavt rum bland svettiga lakan ger jag upp och gör något annat. sämsta tänkbara är väl att hänga vid datorn, men vadå. får lite panik över att inte kunna sova fast jag är trött och har varit trött i princip sen jag steg upp imorse. får också panik över att klockan ringer om sex och en halv timme och jag då måste ta mig ut och jogga. åh, härliga tid.

har i alla fall haft en fin dag med ylva, linda, sara, carin, erik och andy. pizza vid fästningen med utsikt över vattnet och sen en öl på lekter'n. efteråt drog jag och ylva hem och såg på the last song och my sisters keeper. hennes ögon var snustorra, från mina forsade floder.. hehe. kan efter detta inte längre kallas iskalla isabell, snarare blödiga bellis, hm. well well. imorgon blir det antagligen mycket att göra på jobbet och efteråt ska jag förhoppningsvis inviga mitt nya gymkort (hurra!) för att sedan antingen gå på bio med linda, gå på bio med linda och emilia eller hänga med emilia. blir bra! hejdårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback