mr j.t.

inte mycket har hänt på sistone. jag är alldeles ovanligt slapp, får mig liksom inte till att ta mig för saker jag borde. mitt rum ser ut som en mindre svinstia och jag orkar inte bry mig. he he he..

så, bra saker som hänt sen sist jag skrev (när det nu var?):
jag hittade näst sista harry potter-filmen på min dator och laddade upp inför sista med att se den två gånger på en och en halv dag. en gång själv, en gång med emilia och ylva. jag har haft hembesök av mari, tora, maria och maris kompis stefan med rödvin i plastmuggar, massa snack och dansmatta. i söndags var jag på bio med linda och såg "bad teacher" och suktade efter justin timberlake. sen dess känns det som att jag är fjorton igen, allt jag vill göra är att lyssna på justin och kolla på gamla 'n sync-videos på youtube. jag och maria har varit hos tora och ätit sallad och jag har druckit öl på ryes med emilia med efterföljande LÅNGpromenad och ångestsnack. bra, bra, bra. så har ni fått er en update om vad som händer i mitt liv.

idag jobbar jag till 19, sen följer jag med mari hem för vin och livsåskådningar på hennes balkong. fyra timmar kvar. laaaaaaaaaa!


bjuder på gullig bild från midsommarafton. me and my bff's!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback