oslot!

som jag lyckades med min överraskning igår! jag är så jävla nöjd, och alla mina allierade var så jävla bra som inte avslöjade någonting. haha.

i tisdags fyllde emilia år och igår skulle hon ha födelsedagsfest. jag hade egentligen tagit semester till den sjätte och skulle alltså inte kunna vara med. tråkigt tyckte både jag och emilia, men så kollade jag runt på sj och hittade en billig tågbiljett och tänkte.. varför inte? så fredagen spenderade jag i en svettig kupé. jobbade igår och var asnervös hela dagen för att e skulle komma inom butiken (varför hon nu skulle det, på sin lediga dag) eller för att jag skulle springa in i henne på väg till eller från jobbet. klarade mig hem och vid tio, strax efter att ylva, linda och gänget hade gått till emilia, traskade jag iväg och ställde mig utanför porten. det regnade och jag fick stå där ett tag innan jag fick sms från linda, "NU!" lindis kom springande och öppnade porten och jag kutade in och slängde mig ner i soffan bredvid vladde som om ingenting hade hänt. emilia var på toa och efter lååång tid, när hon äntligen kom ut, var jag så nervös och uppspelt att händerna skakade som om jag hade parkinsons. haha! hon såg mig direkt, kom fram och petade mig på axeln och bara, "vad FAN gör du här?!" hehe. jag var så jävla nöjd. hon med, tror jag. lyckad kväll blev det i alla fall, och albumet hon fick av mig och moa blev verkligen bra. bra present, bra överraskning, bra fest!

idag är jag snurrig och flagnar på halsen. borde ta tag i mig själv och mitt liv och framför allt städningen av mitt rum (!!!) men jag tror inte jag orkar. nödvändigheter får vänta till en annan dag. det är det som är så bra med bakis-söndagar.


gullig och sliten brud. he he he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback