ett annat sätt att spendera en lunchrast (har jag något liv?)

1. var är din mobiltelefon?
under moas på skrivbordet.
2. var är din andra hälft?
har ingen, jag är så jävla hel själv!
3. ditt hår?
nyklippt och skitigt! 
4. din mamma?
heter berit, jobbar på arbetsförmedlingen och gillar vin.
5. din pappa?
heter björn, jobbar som fotolärare och gillar att sjunga.
6. det bästa du vet?
vin?
7. din dröm inatt?
jag träffade maria på stan, hon var nervös inför bröllopet och sen kom hela anders familj och var jätteotrevliga.
8. din dröm/ditt mål?
något så klyschigt som.. eeh.. EVIG LYCKA!
9. rummet du är i?
lagret på jobbet. he he he. 
10. din hobby?
skriva såna här listor och få tiden att gååå.
11. din skräck?
fåglar, först och främst. sen är jag jävligt skrockfull också.
12. var vill du vara om 6 år?
utbildad och klar med ett fett bra jobb, gärna välbetalt. med en snygg, skäggig man också.
13. vart var du igår kväll? 
hos emilia och klipptes och drack vin.
14. vad är du inte?
från afrika, till exempel.
15. en sak du önskar dig?
ny dator. iphone. prylar och en tight kropp.
16. var du växte upp?
i fålhagen i uppsala.
17. det sista du gjorde?
åt ett äpple.
18. dina kläder?
chinos och vitt linne.
19. din tv?
32 tum. typ.
20. ditt/dina husdjur?
heter lisen och zarabi och bor i uppsala.
21. din dator?
försöker ta självmord varje dag.
22. ditt humör?
slaaaapp.
23. saknar någon?
min mamma kanske. och papsen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback