ett sätt att spendera en lunchrast

namn: isabell
smeknamn: bell, bellis, issa, stalin och sånt därnt
piercingar: tre i örsnibbarna, två där uppe på örat, en inuti örat och en i läppen!!!
tatueringar: jag hatar egentligen tatueringar men är ändå fett sugen på att göra en
längd: 167 långa centimeter
skostorlek: VARIERAR! allt från 37.5 till 40. crazy.
hårfärg: blonderat, fast egentligen sjukt kommunalgrå
fräknar: ååå ibland!
motto: fick ett nytt i förrgår, "min framtid är så ljus att jag måste ha solbrillor". (är det ens ett motto?)
kär? aldrig
önskar du att du bodde någon annanstans?
tycker du att du är attraktiv? oo, sällan
vilket schampo använder du? frank provost. dyrt tror jag, men fick det gratis. woop!
vad är du rädd för? fåglar mest av allt!
gillar du berg- och dalbanor? jahahaaa

senaste…
filmen du hyrde?
hyr inte film
filmen du köpte? köper inte film

låten du hörde: någon skitdålig tjejfestlåt på stereon på jobbet

låten du laddade ner? satan i gatan-skivan
personen du ringde? linda
personen som ringde dig? linda (vill vi bara prata med varandra? svar, ja.)
tv-program du såg? sex & the city
person du tänkte på? linda, hoho

favorit…
låt: two birds on a wire eller den där andra sjukt bra spektor-låten jag inte minns namnet på.
sak att göra: supa bort problem, sticka, fota, pyssla, geeka mig.
sport: om jag kollar på, konståkning, hurra!
kläder: slappt
film: så som i himmelen, alltid
bil: kan inga bilar. mammas och pappas?
serie: dh eller grey's

har du någonsin…

gråtit över en pojke?
jjja
gråtit över en flicka? jjja

ljugit för någon? har hänt, ja

varit i slagsmål? med syrran, med syrran.
blivit arresterad? haha ja när jag gick in på falskleg och fick sitta i polisbil! jag var så rädd att jag grät.
träffat någon från internet irl? ja, vilken flopp!!!

antal…

gånger du varit kär?
två
gånger ditt hjärta brustit? egentligen innan, för jag har alltid gjort slut

hjärtan brustet på grund av dig? två tror/hoppas jag.. ehehe.
tjejer du kysst? två? tre?

senaste…

boken du läste?
boken om kronprinsessbröllopet
personen du fick e-mail av? kristin
personen du fick brev av? vykort, gills det? linn isåfall!
personen du fick sms av? lindaaa
gången hela din familj åt middag tillsammans? påsk va?

saken du köpte? lunch till emilia, som betalning för att hon ska göra mig snygg i håret idag. yeyyy!

och så var min lunch slut. bra sätt att få tiden att gå!


Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan lätt tro att vi är besatta av varandra, bra sanning! Nu lyfter vi! Love you

2011-06-07 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback