torsdag efter onsdag

en låtrad rullar om och om igen i hjärnan, "vakna upp i trappen å tänkte 'fan vad det var fett igår'". bortsett från att jag inte vaknade upp i någon trapp, då. men fett var det! fick med mig ellinor på bj (yes!) fast vi missade visst rebecca & fiona (nooo), det var mycket folk och vi kom in rätt sent, men det var nice. vi dansade och jag slog min ölflaska på alla andras så det sprutade öl över hela stället. hähä. kul vare!

idag är en menlös dag då det egentligen borde regna. kom hem vid tio efter två timmars sömn, gick och la mig vid elva och sov till tolv, gick och la mig igen och sov till två. skönt! brännan från helvetet som jag drog på mig på landet igår är värre idag och det gör ont bara att ha trosor på. haha! mindre skönt!!!

nu kom kristin och vi ska hänga. mysigt!


vi ritade muschar på förfesten hos ellinor. varsågoda, min var världens minsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback