oh happy day

äter middag bestående av yoghurt och 100% puffat havre. jag vet knappt vad havre är, men det smakar som osockrade kalaspuffar. och eftersom det är 100% måste det ju vara relativt nyttigt. så får jag bara i mig sockret från yoghurten. woop.. försökte fråga syrran vad man äter till middag och fick svaret "fråga inte, vi är sämst.." och ett "typ" på när jag kollade om det är okej att äta knäckebröd eller filmjölk till middag. man gör som man lär!

stack ut och sprang efter jobbet. skulle förbi tøyen och mata katterna, men när jag stack nyckeln i låset möttes jag av per! tydligen var trion redan hemma och jag fick krama kusin lite och en skymt av lilleman. ett tre dagar gammalt öra och en tre dagar gammal hand. alldeles hög av bebis och liv kutade jag sen tjugo minuter till, sprang vilse och vilse igen innan jag till slut hittade hem. trött i huvud och trött i kropp men alldeles, alldeles tillfreds.

(mindre bra är att jag precis råkade ha sönder mitt soffbord och till råga på allt smällde mina redan jogg-trasiga och blåa knän i bordskanten. ajajaj!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback