uppdatering från ett regnigt oslo

av någon anledning känns det som att jag är bakis idag. är så van att söndag är lika med sliten att jag har fantomkänslor av seghet, illamående och törst. haha! ändå var det en lugn kväll igår, efter jobbet hängde jag med emilia, chillade vid fästningen och vid slottet och när jag kom hem vid halv fem var jag så sliten att jag fick gå och lägga mig. sov i två timmar och hängde sen med min dansmatta resten av kvällen. bästa inköpet på länge!

emilia ringde och väckte mig imorse och vi tog en promenad till linda och per och matade katterna. (ÄNTLIGEN har deras lilleman ploppat ut och under tiden dom är kvar på sjukhuset är jag kattvakt. jag längtar tills jag får träffa honom, bebisen!) hela förmiddagen sen har vi hängt på ryes med linnea och druckit kaffe. skön söndag. resten av dagen ska jag dansa dansmatta och kolla ikapp på big brother. fett.

OCH! jag höll ju nästan på att glömma! fick ett sms av min kära syster igår: "störst av allt är kärleken. vi har nu förlovat oss! fryksås 21/5-11. älskar dig!" GRATTIS, FÖR FAN! nu väntar jag bara på kidsen.

over 'n out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback