vi kommer alltid ha paris

det regnar ute. spöregnar. jag har sovit två nätter hos linda och per, kollat till katterna och njutit av att ha en hel lägenhet för mig själv och inte bara 25 kvadrat. nu undrar jag lite hur jag ska ta mig till jobbet? grämer mig över att jag faktiskt tog med gummistövlarna härifrån och lämnade hemma igår, för att jag skulle slippa bära på dom idag. bra tänkt, isabell, nu när gatorna svämmar över, bra tänkt!

för övrigt var det tänkt att jag och emilia skulle hänga med tora och hennes vänner på examensöl igår. vi lyckades inte, haha. drack ett par öl hos emilia och en drink hos mig innan vi kom fram till att vi faktiskt inte skulle ta oss till gänget. hamnade på ryes istället, det sköna lilla 50-talshaket på olaf ryes plass, gjorde mig egentligen ingenting. bra sällskap, bra musik, bra personal - tills dom leggade oss och bad oss gå för att emilia inte fyllt 22 än.. ha!

och så har jag tydligen blivit antingen allergisk eller förkyld under natten för jag nyser som en gnu. hoppas på sistnämnda.

 

  
alice och mehmet, mina bff's dom senaste dagarna.
en som leker bebis, en som kollar regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback