just like a wavin' flag

igår var en sån där dubbel dag. jag var så trött på jobbet och hade ingen lust alls att ta mig till steppklassen på kvällen. på väg till bussen regnade det och jag blev blöt om fötterna. MEN. väl på trikkestallen, där klassen är, kändes allt mycket bättre och det är ju bara helt sjukt kul att steppa! och till trots för skor som är så väl använda att dom snart går av på mitten gick det faktiskt ganska bra. promenaden hem var mysig, jag var glad, det regnade och blåste så mycket att jag inte kunde ha paraplyet uppfällt, men det gjorde liksom ingenting. jag lyssnade på peppande musik och tog till och med några danssteg när jag gick genom sofienbergsparken. haha! väl hemma ringde mamma och så fick jag prata med moa på facebook några minuter innan jag och ylva hängde i min soffa. fint vare.

idag har jag blivit fotad i butiken för någon tidning som hade gjort ett reportage om grensen skotøymagazin, jag är nästan helt osminkad, har slappa kläder och håret nöd-uppsatt i en slarvig tofs, men jag hade åtminstone snygga och höga skor! hehe.. och ikväll ska jag, sara och emilia plus några till på bio och se någon fånig fjortisfilm - just how i like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback