long time, no see

för tillfället är mitt liv ganska händelselöst. sover för länge på morgnarna, stressar till jobbet, säljer skor, går hem och tittar på dålig tv tills jag går och lägger mig alldeles för sent och så går tiden, dag efter dag efter dag. samlar på mig energi, lagrar, för jag vet att jag kommer behöva det. behöver det redan, hösten är här och jag känner det i hela kroppen. lusten försvinner och jag sitter hellre inne med stickning och ett glas vin än att ta mig ut och träffa folk.

har en lugn helg bakom mig. var ledig i fredags och passade på att sova länge, städa rummet, rensa garderoben på kläder jag inte använder och sen vakta en liten kattunge. i lördags jobbade jag och på kvällen skulle jag egentligen på kräftskiva, men det regnade och jag var trött, så jag och nils (katten) såg på lilla melodifestivalen och big brother istället. och igår jobbade jag också, 100% ob gjorde det värt.. sen väntade jag på ylva. som aldrig kom. på grund av ett försenat flyg. typiskt.

har åtminstone gjort lite nytta i helgen - övat på bildredigering inför vårens arbetsprover!







nu ska jag springa till posten och skeppa iväg ett paket till karin och yavuzs emre som kom till världen härom dagen. jag längtar efter att få se dig, lilla zebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback