back to basics

måndag. vardag. helgerna går alltför fort, men just den här veckan gör det ju inte särskilt mycket. april månad över lag är en rätt enkel månad - nu jobbar jag två dagar till, sen har jag ledigt torsdag-fredag, jobbar halvdag på lördag (med 100% ob, woop!), ledig söndag-måndag, jobbar tisdag-torsdag, ledig fredag-söndag, jobbar måndag-lördag med ledig söndag och till sist jobb måndag-torsdag för sen, SEN åker jag och emilia till stockholm och därefter uppsala för valborgsfirande! hurra! april kommer gå fort. och maj är ju a piece of cake. då är det ju nästan sommar.

idag har jag inte hunnit särskilt mycket mer än det vanliga. tvättat håret och stylat nya frippan för första gången (varför blir det aldrig som när man är nyklippt och fått håret proffs-stylat? kan kanske köpa ett gäng flygbiljetter och få hit min frissa ett par gånger i veckan. blir ju som semester för henne också, hon jobbar ju nästan jämt. två år i rad nu har jag varit hos henne dagen före julafton. ett år var jag till och med där som typ specialkund på sista april! haha.) sen har jag ju jobbat. såklart. och tränat 1.5 h core, zumba och bodyshape. cyklat förbi oslo city och classe o för att köpa någon slags halv glasflaska och mässingspluppar. ätit middag, kollat på big brother, familjen annorlunda och 30 grader i februari samtidigt som jag har jobbat på arbetsprover. som vilken dag som helst, alltså.

imorgon ska jag få lite pt-träning och det ska bli skojjjjj! godnatt!

var och hälsade på världens sötaste emre igår. man ba dör!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback