fredag, friday, viernes och så vidare

hallå peeps! idag är det fredag och jag är ledig. hade beställt sol, fick min önskan uppfylld i sisådär tio minuter, sen blev det grått igen. jaja, ska inte klaga, har ändå en massa innegrejer att ordna med.

saker jag gjort hittills idag:
- ätit äggmacka med avocado. faktiskt första gången jag åt avocado "som den är" och inte nedrörd i smoothie (som faktiskt var allra första gången jag åt avocado. över huvud taget.) nu var det inte särskilt mycket, jag blev skeptisk för den var liksom lite brun inuti, och jag gafflade ner den i brödet helt underst, men ändå!
- druckit en och en halv kopp kaffe. sist jag drack kaffe var typ flera dagar sen. gott vare, men en rätt dålig idé tyckte kaggen som nu mår lite illa.
- försökt planera helgen med ylva. gick inte. hon var upptagen.
- försökt planera helgen med emilia. gick bättre, hon var inte upptagen!
- chattat med niss och fått svar på lite frågor kring min ansökan. därefter bränt ner filer och söknadsbrev på en cd samt fyllt i ansökningspapper.
- bytt pt-dag till nästa vecka från torsdag till tisdag. tjoho, nu kan jag gå på zumban igen!
- halvhjärtat pluggat filformat för print och web.
- sökt norska och svenska plugg.

saker jag ska göra innan dagen är slut:
- gå till clas ohlsson och reklamera på ett vajerlås till cykeln. har haft det i knappt två månader och nyckeln går nästan inte att varken få i eller ur låset. värdelöst.
- träna step och ev. lite löpning om jag hinner.
- hitta en fotoautomat och ta passfoton i färg som ska klistras på ansökan till niss.
- posta den där ansökan.
- plugga, plugga och plugga resten av kvällen.

nu drar jag. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback