håll tummarna!

kan inte alla där ute i cyberspace bara kryssa alla tummar och tår för mig imorgon klockan tio? kanske en liten någonstans vid halv tio för att försäkra att jag hittar till rätt plats (har kollat på karta, men ni vet ju hur jag är, vilse i pannkakan) och sen ösa på med fullt artilleri till klockan slår hel? har övat för ylva ikväll och jag blev bra mycket mer nervös än när jag övade inför mig själv.. men så är det väl alltid. jag och emilia har pratat en del om det här och vi kom fram till att det allra värsta som kan hända är att jag inte kommer in. och då var det inte meningen.

nu ska jag samla ihop fjärilarna i magen, packa väskan inför morgondagen (rim!) och krypa till kojs. förhoppningsvis får jag sova inatt. vi kan väl hålla några tummar för det också.

sleep tight önskar ghetto-trollet

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, lycka till söta lilla kuss! Det här fixar du!!

2012-04-26 @ 05:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback