jag som har så tråååkiiiigttttt

jaha. och nu då? jag är en rastlös själ med för mycket spring i benen men för lite energi. om jag inte hade varit ute igår och alltså bakis idag hade jag snörat löparskorna och tagit mig en runda. igår, ja. jag, agnes och emilia drack vin hos agnes jobbarkompis lisa och sen var vi fyra på the villa och skakade rumpa all night long. fast vi skakade ju inte särskilt mycket rumpa, i och för sig, vi mer gled. jävligt skön musik igår. ångrar fortfarande att jag valde plattform igår, var lite limited så att säga.. hur som, efter the villa tog jag, lisa och ankan en öl på kitchen ett eller annet och sen gick vi hem.

vaknade tidigt imorse, emilia med så redan innan 11 satt hon i min soffa. vi fixade bilder till torsdagens arbetsprov, jag fick frillan trimmad och så hann vi se en film innan hon gick hem. sen dess har jag slötittat på tv och gjort klart arbetsprovet. en animation blev're. jag är rätt nöjd, nu ska jag bara komma på tillräckligt med stoff för att ordbajsa om det i fem minuter. hu.

annars då? syrran skrev och frågade om jag kan spela låtarna till bröllopet för henne när jag kommer på middag nästa lördag. jag har alltså övat en del. och så fick jag mail från malin som frågade om jag kunde fota hennes syrra den 14 maj, jag vill men är dock lite tvekis eftersom jag jobbar. samma kväll ska jag och agnes även med på backstreet boys (!!!) på spektrum med henne och sarah, måste köpa biljetter. och så skrev min pt och frågade om vi kunde träna 21 istället för 20 på torsdag, vilket egentligen bara är bra för mig för då hinner jag gå på zumban också, samt plugga lite mellan passen. blir en bra vecka, tror jag!

och så är det bara fem dagar till stockholm! vi ses snart, vänner!

sjukt uttråkad tjej. tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback