kroppen!



just hemkommen från dagens dust på gymmet. MIN KROPP ÄR ETT JÄVLA TEMPEL! fan vad det händer grejer. kära hydda, vad jag har slösat energi på att avsky och äcklas över dig. det ska bli ändring på det. nu ser jag fram emot att komma hem på kvällen, gå igenom och leta efter nya små muskler som poppar upp. för det gör det. ekvationen är enkel: ger jag dig vad du vill ha, ger du mig vad jag vill ha. simple as that.

by the way, min favorit just nu är bröstmusklerna som går ner mot tuttarna.. haha! va?! här behövs inga implantat eller lyft, jag ordnar't själv jag, med lite flies och push-ups.

Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

åååh vad glad jag blir!! MEN VISST ÄR DEN COOL, kroppen?!?! jag fascineras dagligen över att den kunnat skapa liksom.. DETTA, från.. inget? Eller ja, den får ju som sagt en jävla massa näring hela tiden, men att den fattar vad den ska göra.. älskade bästa kroppen <3 ska vi inte ta ett pass tms när du kommer hit?! vore ju awesome! PÅ LÖRDAG BÖRJAR JAG MIN PT-UTBILDNING SÅATTEEEEE... ;)

saknar dig iaf. massa mest massa!

2012-04-14 @ 21:50:57
URL: http://roethlisberger.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback