let it out so it can breathe

vilken natt! jag har drömt så sjuka drömmar, och väldigt intensiva drömmar. har vaknat flera gånger av att jag har pratat i sömnen och ropat på pappa (varit arg, såklart, som jag är nästan jämt när jag pratar.. haha), har drömt om mammutar som parar sig med superfertila kvinnor för att skapa mutationer, döende hundar som i sin tur försöker döda valpar, jag har åkt bil med min frisör och hennes trillingar (som i verkligheten inte finns) och varit barnvakt åt emre och max. har haft fullt upp, alltså, och känner mig jävligt sliten idag. haha.

nu ska jag snart sätta igång med dagens alla göromål. först ska jag bara se lite på tv, dricka morgonkaffet och försöka hitta på någon alternativ frukost. ställde mig och lagade en kvargkaka med hallon och kanel - don't try this at home!!! kan vara det obehagligaste jag någonsin har ätit. uh. så här sitter jag nu, bitter över hallonen som gått till spillo..

egentligen har jag mest lust att rita hela dagen idag. satt uppe sent igår kväll och plitade och lekte. det är så kul! vill plocka fram min ritplatta och prova den, jag har ju inte haft tid att testköra den sen jag fick mitt photoshop. får sätta igång med plugget så jag blir färdig någon gång.


tummen ner för kvargkaka. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback