let's get it ooooon

äter filmjölk med billiga flingor och får flashbacks till 2008. nyinflyttad i oslo och livnärde mig på denna arma föda. hehe. fast gott äre ju. mums, mums. planerar helgen och veckan med emilia, linda, carro och maja. at the same time! multitasking. sånt är jag bra på.

har haft veckans andra pt-timme samt avklarat niss-intervju (!) och sista jobbdagen på tio dagar. nu blir'e v to the a to the cation! måste sluta vara social och börja packa nu. klockan ringer kvart i fem imorgon bitti och kvart över sex ska jag stå på oslo s och möta upp flygrädda millan. ska vårda mina händer så hon har något mysigt att hålla i när ångesten blir som värst. he he he..

HA KUL, PEEPS, VI SES SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback