pepp och motivation!

jag är trött och ska snart hoppa i säng, men först måste jag bara skrika lite. AAAAA!!! det händer så mycket inom mig att jag blir alldeles knäpp, men det är positivt, det vet jag ju, och därför måste jag bara mota bort dumma tankar när dom försöker ta över. släpper in nytt och friskt och vädrar ut allt det gamla och unkna! pepp och motivation!

sprang fyra kilometer på bandet innan knät började knorra och jag snällt fick powerwalka sista tio minuterna innan anniken kom. pt-timme med några nya övningar (vilket alltid är så kul!), marklyft, delta, bröst, rodd och mage. deff, deff, deff! gick igenom matdagbok och fick tips och råd om kosten. nu är det dags att öka på alla mål för att komma upp i en sund balans, jag ska börja redan imorgon. pepp och motivation var det, ja! vi har inte så många kvar nu av dom 20 timmarna jag köpte där i januari, så jag frågade om jag fick köpa fler när dom här tar slut. "selvfølgelig!" sa anniken, "vi kan ikke stoppe nå!" nä. det kan vi ju faktiskt inte. för det här är det närmsta terapi jag kommit på länge, länge, och vilken terapi sen! det här gör underverk med både kropp och själ!

ska pt-träna igen på torsdag, vi skulle visst köra samma styrkeprogram så imorgon blir det jogg igen. tänker halvmilen på 30 och kanske lite cykel på det. eventuellt intervaller. ska känna av dagsformen och lyssna lite på kroppen. jag tränar för att det är kul och för att jag mår bra av det, inte för att jag måste. good reminder. och sååå, eftersom pt:n blev lagd så sent på torsdag (klockan 21! oops) hinner jag vara med på zumban innan och jag gleder meg sykt! hoho. sen är det ju fredag och sweden's calling! någon som har tips på var man kan gratisträna en vecka? hehehe..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Träna med mig då! Löpning å kanske kan hänga med på Actic...

2012-04-25 @ 05:48:22
Postat av: Fanny Roethlisberger

tänkte precis säga samma som Evelina här ovan... TRÄNA MED MIG! Jag tycker vi kör en löprunda här ute i skogen (det är faktiskt riktigt fint, framför allt vid bra väder såklart, förvånad själv att jag uppskattar en springtur haha) och någon kaffe med skitsnack på det! Om du vill offra 75 riksdaler kostar det bara (?) så mycket på mitt gym :) så kan vi köra ett pass där också, jaaaaaa :D

2012-04-25 @ 08:03:05
URL: http://roethlisberger.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback