workout mode

det är så sjukt att verkligen känna kroppen förbränna! tog en vilodag från träning igår, efter fyra styrketräningsdagar på rad var kroppen helt slut, så jag låg i soffan och lyssnade på regnet, kollade på svt och ritade. mysigt vare, men imorse vaknade jag med stressen långt upp i halsen. fyra styrkedagar och ingen ren kondition, på söndag ska jag vara bakis, så.. ut i spåret. fem km och ett genomsnitt på 5.03. jag är nöjd! idag blev dock en rek-sväng, jag måste lära mig omgivningarna och hitta en bra runda så jag kan pressa mig lite hårdare. blir så nervös när jag inte vet var jag springer. är rädd att hamna vilse, hehehe..
 
well, nu tar jag en till macka eftersom jag fortfarande är hungrig efter två. en kopp kaffe på det så är jag redo för dagen. blir jobb 12-18 och sen ska jag och emilia dricka sangria. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback