9-01

vilken heldag jag har haft. stack hemifrån med 08.40-bussen för vägledning på skolan. vi var tre stycken. droppade in tre till efterhand, men långt ifrån fulltaliga. jag fick prata igenom mina tankar och gjorde ett halvhjärtat försök att ringa en fotofirma för att kolla priser (inget svar, phew) innan jag satte mig mitt på golvet i ateljéen och målade i fyra timmar. jobb 16-19, lugn dag, den rushen som kom med minusgraderna har coolat ner sig. folk har väl fått vad dom behövde. efter jobb var det pt-träning en timme. jag slog pb! 70 kg och 4x6 i både knäböj och marklyft! så stolt jag var. ÄR. på knackiga ben tog jag mig till trikken, köpte julmust på väg hem till hanna och hängde i hennes soffa med quasimodo och gänget resten av kvällen. när jag klev ut genom hennes port blev jag som.. lite förvånad. utropade ett "WHAT?!" högt för mig själv och tog ett steg ut. hela oslo är liksom täckt av nysnö. undrar lite vad som hände, men storkoste meg när jag knarrade hem, bland virvlande flingor, med p3 dokumentär i lurarna.
 
blev visst vinter här med..!

Kommentarer
Postat av: mamman

Här är sååå mycket snö att det är kaos.Jag höll knappt på att ta mig hem. Det är himlamuusgt omman slipper gå ut.Puss min skatt!

2012-12-05 @ 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback