fin- till fuldagar

avskyr när bra dagar avslutas som dåliga. antagligen på grund av en själv. kanske på grund av andra, det vet jag inte. var på julbord på skolan ikväll, i alla fall, hängde med sköna människor och mådde bra. klockan slog sent och eftersom vi har vägledning och planering klockan 11 imorgon förmiddag började jag traska hemåt. utan sällskap, som jag missförstod, och saker blev bara fel. lyssnade på podcast och blev ledsen. dåliga, dåliga kväll. tycker inte om sånt som ska sluta bra men som inte gör det. som slutar i helvete och en ensam, tom lägenhet. jävla skitliv.
 
ska gå och lägga mig och försöka sova ifrån dumma tankar som härjar runt i hjärnan. såna här kvällar önskar jag att jag hade er nära, ni som känner mig, som vet hur jag fungerar och som jag kan springa till på två minuter. som jag inte fattar varför jag flyttade ifrån. för jag hade gett vad som helst för att ha er nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback