hunger games

jag lägger mig hungrig igen. fattar inte vad som är fel på den här jävla magen. idag har jag ätit frukost, lunch och middag med tillhörande mellanmål OCH två proteinshakes. lagom stora måltider. inget fusk. åtminstone en liter vatten, vilket man ändå måste säga är bra för att vara jag. but still, fortfarande rumlar det och jag tvivlar starkt på att det verkligen är hunger jag känner. har hört att det kan bero på stress. eller att man egentligen är törstig, bara att kroppens signaler för hunger och törst är så lika att dom lätt feltolkas av hjärnan. trodde ett tag att det var början på magkatarr, för symptomen var liknande sist jag hade det, men antar att jag kan vara lugn på den punkten eftersom det nu hållit på i säkert ett par månader och inget mer har hänt. sjuksyrrekristin, vad säger du? är jag dödligt sjuk (peppar, peppar och tar lite i trägolvet) eller kan jag sluta stressa upp mig?
 
veeel. sprang intervaller efter jobbet och körde lite core. kände mig duktig, för jag var inte alls pepp. åkte hem och siri hade julpyntat ännu mer och åh, vår lägenhet är så himla fin nu! jag längtar efter granen, bara, men en vecka kan jag stå ut. har även börjat med julklapp till unga herr och fru stahlén, mycket pyssel och flit så det gäller att börja i tid. är redan sent ute.
 
imorgon är det skola med veiledning och förhoppningsvis tid till att måla lite på affischerna. kanske en kaffetår med kära hanna innan jag jobbar 16-19. pt efter det (tror jag?) innan jag får åka hem och sova. sova, sova, allt jag vill göra. allt jag ska göra nu. i nästan sex timmar i alla fall. nattaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback