kompensation

så. jävla. kallt!!! ändå envisas jag att gå i strumpbyxor och klänning. kompenserar med ullsulor i loafers, kofta och jacka i ull och fårskinn och världens största halsduk. plus, håret har växt en hel del på senaste tiden och inte tunnats ut, så det värmer som en hjälm på skallen. gott.

sitter och väntar på trikken. lite sådär illamående som man blir efter man har tagit en nap, för jag råkade såklart somna en sväng. vi har haft examenspresentation av projektet idag! det gick helt okej, jag var nervös men fick rätt fin respons. framför allt är det skönt att ha det avklarat, nu är det bara avslutning imorgon så har jag jullov. underbarrrrt!

sov förresten superdåligt inatt, nervös för presentationen antar jag. ändå klev jag upp när klockan ringde vid sju, tog med mig täcket till soffan och såg på luciasändningen från UPPSALA DOMKYRKA! sjukt fint. jag fick hemlängtan.

nu ska jag jobba i fyra timmar och sen kommer sofie, sandra och hanna till mig och dricker vin och får julklappar. sista kvällen med gänget det här året. oops..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback