le weekend

kan inte säga det nog, tiden flyger och jag med den! två helger till så åker jag hem till uppis.
 
har haft några fina och mysiga dagar här i kalla oslo. i fredags lagade jag matlådor, såg på film och virkade babyconverse. tog en ensamkväll, och som vanligt kröp det i hela kroppen, men jag vet ju, det är så jävla bra för mig. måste tvinga mig själv att ha såna ibland, är så rädd för att missa något viktigt att jag slänger mig på det mesta som händer. spinner iväg och glömmer bort att stanna upp, andas, vila lite. kanske ett bra nyårslöfte till nästa år? komma ihåg att andas. igår var det första december och jag firade in årets sista månad med träning, jobb och utgång på memphis med emilia, hanna och sandra. köttmarknad as usual, men vi dansade och hade kul och förutom lite strul framåt småtimmarna var det en jävligt bra kväll. emilia och hanna sov hos mig och imorse körde vi mysfrukost framför julkalendern och kenny starfighter. och eftersom det är första advent tog jag och hanna på oss kulturtantsrollen och gick på adventskonsert i kyrkan här på løkka! följdes av julmust och julfilm hos hanna. asmysigt. är så jävla schysst att jag har fått in så bra människor i mitt liv. folk som ger energi och skratt och förlänger mitt liv en smula.
 
veckan som följer bjuder på asmycket jobb (vet inte riktigt hur jag tänkte, eh..), asmycket plugg, julbord med skolan och så ska jag hinna klämma in träning däremellan. musklerna har blivit ganska bortprioriterade sista veckorna, förra blev det bara tre pass, och jag vill gärna boosta dom så gott jag kan innan jag åker hem till jul. har en känsla av att det inte kommer bli särskilt mycket träning under den veckan, haha..
 
well. imorgon ska jag och siri upp tidigt och julpynta. det kommer bli så fint här hemma, ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback