liksom fladdrande lågor

det är 15 minusgrader ute. vi har sentralfyring i lägenheten och myser omkring med sockar och varma element. hanna har varit här och lånat elementet som pappa köpte till mig i fjol, det behövs liksom inte riktigt. femton minusgrader och jag har inte ens slagit på elementet i mitt rum. alltså, älskar den här lägenheten.
 
har ätit frukost framför julkalendern, städat lägenheten och hämtat upp lådan med julpynt. nu är det tomtar i varje hörn, granar på fönstret, krans på ytterdörren och våra vanliga filtar får samsas med en fin, röd en. siri ska iväg och köpa ljus och julservetter och jag har fått i uppdrag att fixa en adventsstake att ha i fönstret. nästa vecka ska vi köpa julgran. det kommer bli så mysigt! jag vill bara vara hemma. sitta med tända ljus, lyssna på koppången på högsta volym och pyssla julklappar. det ska jag göra ikväll. men först blir det jobb 14-19 och intervallträning på gymmet. sen. sen ska jag mysa som fan.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ÄLSKAR den låten!!!!

2012-12-03 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback