martes martes

här går dagarna. sakta men säkert kryper vi oss fram mot skolavslutning, hemresa och jul. ska inte smyga med att jag längtar. samtidigt får jag den där taggiga känslan av att åka tillbaka till uppsala. jag vet inte vad det är. kanske minnen som gör ont. gator jag inte vill gå på och människor jag inte vill riskera att stöta på. kallprat på stan och påtvingade catch up's. orkante. orkante tänka på det heller. stoppar vid tanken på att det ska bli mysigt och skjuter undan resten.
 
idag har jag dock velat gå och lägga mig någonstans och dö i princip hela dagen. hade mappevägledning med ettornas personer, det gav mig ingenting mer än att jag måste fixa en pdf istället för mitt strukturerade filsystem. öh. sen vägledning med en av karlarna som styr projektet, och han fick mig som vanligt ur balans. det är något med hans sätt att tala högt och skarpt och liksom ifrågasätta varje ord man säger som får mig att tänka att jag inte kan någonting. frustration. jag ville gråta av ilska och funderade på att skicka ett ful-sms till min pt och säga att jag hade blivit magsjuk. tog mig dock samman och försökte knyta ihop projektsäcken så gott det gick. hum.
 
seeen var jag och tränade (bästa sättet att bota stress och panik: träna. note to self. funkar alltid.) och körde ett nytt program som jag enkelt kan träna själv över jul (för seriöst, jag törs inte ta 70 kilo i varken knäböj eller marklyft om jag inte har någon som passar. rädd att slå ihjäl mig.). pistols, hip thrusts med vikt, hang ups, armhävningar med var arm på step, en jävligt tung magövning och så militärpress som avslutning. bra runda. mör i kroppen efteråt, joråsatte. ska på catslide imorgon och sen får jag nog vila lite på torsdag, annars kommer kroppen kapsejsa helt.
 
well, sen drog jag och siri och köpte julgran (!!! min första egna julgran!) och jag duschade och käkade först innan jag mötte upp hanna och jobbade (= såg på skräckfilmstrailers) ett par timmar. nu ikväll har vi varit på bio med ett gäng bra folk, såg "rise of the guardians", SE DEN!!! så jävla mysig film. och nu har jag och sirpan precis klätt julgranen och jag ska sova. längtar redan tills jag får se julkalendern och äta frukost framför en pyntad gran imorgon. så. jävla. mysigt.
 
 
glad och nypumpad brud och vår VACKRA, VACKRA julgran!

Kommentarer
Postat av: hanna

FIIIINE TREET!!

2012-12-12 @ 01:33:04
URL: http://thevulture.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback